Ahad, 9 Mei 2010

Lamanya ku Tinggalkan Blog Ini..


RSE Mini studio... untuk editing dan produce video..
Dengan kehadiran Facebook atau nama ringkasnya FB yang semakin popular akhir-akhir di negara ini telah menyebabkan saya lalai seketika... Saya asyik bermain dgn FB menyebabkan saya lupa dengan Blogku... Namun saya tersentak seketika apabila seorang kawan menghantar SMS yang berbunyi.. "Haii... blog dah tak update ke?..." Thanks fren kerana mengingatkan saya... Ya, walaupun ada FB namun saya masih rindu dengan tulisan-tulisanku yang ringkas di blog ini. Kalau saya tengok pengikut blog ini semenjak ditubuhkan dari tahun 2008 jumlahnya lebih 2 ribu orang... maknanya blog ini masih ada peminatnya. Terima kasih atas sokongan anda sekalian.. Saya berjanji akan meneruskan tulisan-tulisan mudah ku dan mencari input/maklumat yang berguna untuk tatapan kita semua... Teruskan bersama RSE blog's...

Tiada ulasan: